Nuotoliniai mokymai SENSORINĖS PRIEMONĖS GYDYMO, SLAUGOS, UGDYMO ĮSTAIGOSE, PACIENTO NAMUOSE 2024.05.08
Nuotoliniai mokymai SENSORINĖS PRIEMONĖS GYDYMO, SLAUGOS, UGDYMO ĮSTAIGOSE, PACIENTO NAMUOSE 2024.05.08
20.00€
Neturime
SENSORINĖS PRIEMONĖS GYDYMO, SLAUGOS, UGDYMO ĮSTAIGOSE, PACIENTO NAMUOSE.
LEKTORĖS: doc. dr. Margarita Jurevičienė, Sigita Šniurevičienė, gyd. Gintarė Vaitkienė.
DATA/LAIKAS: 2024 m. gegužės 8 d. Pradžia – 10.00 val.
TRUKMĖ: 5 ak. val.
MOKYMŲ TIPAS: Mokymai vyks nuotoliniu būdu („ZOOM“ platformoje). Visiems dalyviams sekančią dieną po tiesioginės transliacijos bus išsiųstas mokymų vaizdo įrašas.
KAINA: 20 Eur
Programa yra suderinta su SAM ir registruota METAS sistemoje. Išduodami 5 kvalifikacinių val. elektroniniai PAŽYMĖJIMAI tinkami licencijai pratęsti / gauti: gydytojai (visos profesinės kvalifikacijos), medicinos psichologai, klinikiniai logopedai (logoterapeutai), bendrosios praktikos slaugytojai (visos profesinės kvalifikacijos), ergoterapeutai, kineziterapeutai, gydomojo masažo specialistai, gyvensenos medicinos specialistai.
Mokymai tinkami ir šių specialistų kvalifikacijos kėlimui: socialiniams darbuotojams, edukologijos specialistams, specialiesiems pedagogams, logopedams. Jiems bus išduodami VšĮ Žinių laboratorijos Empatija pažymėjimai.
Prisijungimus (ir visą reikalingą informaciją) išsiųsime iš mokymai@empatija.lt pašto į Jūsų registruojantis nurodytą el. paštą 1 d.d. prieš mokymus.
MOKYMŲ PROGRAMA:
– Neuroįvairovė: pažinti, suprasti, padėti.
LEKTORĖ: doc. dr. MARGARITA JUREVIČIENĖ – Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos instituto docentė.
– Komunikacijos ir sensorikos techninės pagalbos priemonių kompensavimo tvarka ir galimybės.
LEKTORĖ: gyd. GINTARĖ VAITKIENĖ – fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytoja, Neuroklinika Empatija įkūrėja ir vadovė.
– Sensorinių erdvių kūrimas ir panaudojimas atsižvelgiant į įvairius sutrikimus. Sensorinės įrangos pristatymas, praktinis naudojimas. Sensoriniai kambariai.
LEKTORĖ: SIGITA ŠNIUREVIČIENĖ – sensorikos produktų grupės vadovė, UAB „Slaugivita“.
– Klausimai, atsakymai.
MOKYMŲ TURINYS:
Kelti tikslinių klausytojų grupių kvalifikaciją, suteikiant žinias apie sensorinių priemonių naudojimą vaikų ir suaugusiųjų gydyme. Sensorika – tai organizmo fiziologinis gebėjimas suvokti aplinką ir savo kūną. Tinkamai suvokiami pojūčiai įgalina sėkmingai adaptuotis aplinkoje, o sutrikimai – neigiamai įtakoja emocinę būseną, elgseną, mokymosi procesą ir t.t.
Lektorės pristatys sensorinę integraciją, t.y. visų impulsų, gaunamų per sensorines sistemas koordinacija, kurios leidžia koreguoti, (sumažinti ar padidinti gaunamų stimulų poveikį) ar kitais būdais kompensuoti sensorinės integracijos sutrikimus. Dalyviai bus supažindinti su pacientams pritaikyta sensorine aplinka, sensorine įranga naudojama sensoriniuose kambariuose ir multisensorinėse aplinkose specialiojo ugdymo centruose, vaikų raidos centruose, bendrojo ugdymo ir privačiose mokyklose, darželiuose, slaugos namuose, reabilitacijos centruose, kuriant multisensorinę aplinką privačiuose logopedinės pagalbos kabinetuose ir namuose. Sensorinės priemonės skirtos vaikams ir suaugusiems su specialiaisiais poreikiais (autizmo spektro, raidos, kalbos, regėjimo sutrikimai, cerebralinis paralyžius ir kt.), neįgaliems, senyvo amžiaus žmonėms sergantiems psichikos ligomis (demencija, Alzheimerio liga ir kt.), taip pat reabilitacijai po įvairių ligų.
Sensorinės įranga ir priemonės padeda stimuliuoti žmogaus pojūčius – klausą, regą, uoslę, skonį ir lytėjimą. Siekiama sukelti pozityvius pojūčius, motyvuoti mokytis, padėti atsipalaiduoti ir nusiraminti. Sensoriniai kambariai naudojami ne tik terapijai, edukacijai bet ir pramogoms.
Regėjimo stimuliacijai naudojami interaktyvios projekcijos kambariai, šviečiantys projektoriai, pluoštas, burbulų veidrodžiai ir sienelės, sensoriniai veidrodžiai stimuliuoja kūdikių, vaikų smalsumą tyrinėti kūną, veidą, emocijas. Klausai – relaksacinė muzika, gamtos garsai, delfinų, jūros ošimo garso įrašai, paukčių čiulbėjimo įrašai, vibruojantys, garsus skleidžiantys žaislai. Uoslės pojūčiams naudojami kvapų terapijos įranga, aromadifuzoriai su įvairiais vaisių, gėlių, prieskonių aromatais, eteriniais aliejais. Derinant edukacinius, terapijos užsiėmimus ir aroma terapiją sukuriama atmosfera padedanti atsipalaiduoti, sumažinti reakciją į aplinkos dirgiklius ir sutelkti dėmesį į užduoties atlikimą. Skonio pojūčiams lavinti – maisto ragavimo ir gaminimo žaidimai. Taktilikai, jutiminėms veikloms tinkamiausios sensorinės priemonės vaikams – antistresiniai, masažo kamuoliukai, kinetinis smėlis, geometrinių figūrų ir minkšti žaislai ir žaidimai.
Sensorinių (pojūčių) užsiėmimų ir žaidimų metu lavinama kalba, smulkioji ir stambioji motorika, problemų sprendimo įgūdžiai, skatinamas aplinkos pažinimas, bendravimas ir socialinė sąveika.
Lektorės pristatys kaip padėti išsirinkti sensorines pagalbos priemones vaikams bei suaugusiems su negalia ir specialiais poreikiais.
Daugiau informacijos el. paštu mokymai@empatija.lt arba telefonu +370 621 94001