Nuotoliniai mokymai PSICHOLOGINIŲ PROBLEMŲ DIRBANT SU PACIENTAIS/KLIENTAIS SPRENDIMAS. MASAŽO PROCEDŪROS ETIKETAS 2023.12.11
Nuotoliniai mokymai PSICHOLOGINIŲ PROBLEMŲ DIRBANT SU PACIENTAIS/KLIENTAIS SPRENDIMAS. MASAŽO PROCEDŪROS ETIKETAS 2023.12.11
PSICHOLOGINIŲ PROBLEMŲ DIRBANT SU PACIENTAIS/KLIENTAIS SPRENDIMAS. PSICHOEMOCINIS ATSPARUMAS. MASAŽO PROCEDŪROS ETIKETAS.
LEKTORĖS: Ina Valeckienė, Edita Gečevska.
DATA/LAIKAS: 2023 m. gruodžio 11 d. Pradžia – 13.00 val.
TRUKMĖ: 5 ak. val.
MOKYMŲ TIPAS: Mokymai vyks nuotoliniu būdu („ZOOM“ platformoje). Visiems dalyviams sekančią dieną po tiesioginės transliacijos bus išsiųstas mokymų vaizdo įrašas.
KAINA: 24 Eur
Programa yra suderinta su SAM ir registruota METAS sistemoje. Išduodami 5 kvalifikacinių val. elektroniniai PAŽYMĖJIMAI tinkami licencijai pratęsti / gauti: gydomojo masažo specialistai, kineziterapeutai, ergoterapeutai, bendrosios praktikos slaugytojai (visos profesinės kvalifikacijos).
Prisijungimus (ir visą reikalingą informaciją) išsiųsime iš mokymai@empatija.lt pašto į Jūsų registruojantis nurodytą el. paštą 1 d.d. prieš mokymus.
MOKYMŲ TURINYS:
I dalies programa (2 ak. val.):
– Procedūros dirbant su pacientais/klientais darbo etiketas.
• Etiško klientų aptarnavimo ir bendravimo standartas. Etiketo principai sudarantys gydomojo masažo specialisto ir paciento/kliento santykių esmę.
• Etiketas ir pagrindiniai klientų aptarnavimo elementai masažo procedūrai. Kliento sutikimas, bendravimo pradžia, bendravimo eiga (praktinis demonstravimas).
• Anamnezės surinkimas.
• Paciento/kliento asmens fizinės bei psichikos sveikatos būklė įvertinimas. Stebėjimas/sekimas asmens būklės procedūrų metu.
• Teikiamų paslaugų kokybės ir saugumo užtikrinimas.
• Patarimai fizinės sveikatos tausojimo klausimais.
• Darbo vietos, klientų ir specialistų higiena.
LEKTORĖ: EDITA GEČEVSKA – „Masažo meistriškumo mokyklos“ įkūrėja ir dėstytoja, kosmetologų, masažuotojų Cidesco SPA kosmetinių ir netradicinių masažų technikos, SPA filosofiją, etiketą ir technologijų dėstytoja (11 metų), veido ir kūno masažų meistrė (Manualinės terapijos institutas „INMASTER“, Barcelona).
II dalies programa (4 ak. val.):
– Psichologinių problemų dirbant su pacientais/klientais sprendimas. Psichoemocinis atsparumas.
• Kaip susitvarkyti su savo psichologinėmis problemomis dirbant su pacientais/klientais bei išlikti pozityviems.
• Elgesio su nepatenkintais klientais esminiai aspektai.
• Kaip nepakenkti, padėti? Ar paciento/kliento valia – aukščiausias įsakymas? Ar paciento/kliento gerovė – aukščiausias įsakymas?
• Kaip neparsinešti namo/neįsileisti į vidų/neapsikrauti psichologiškai pacientų problemomis, bet tuo pačiu išlaikyti pagarbų bendravimą bei išlikti empatiškiems?
– Kaip sumažinti įtampą ir tempą savo dienotvarkėje, trumpos meditacijos, nusiraminimo pratimai sau pačiam (praktiniai užsiėmimai).
LEKTORĖ: INA VALECKIENĖ – medicinos psichologė, VšĮ Klaipėdos Jūrininkų ligoninė.
Daugiau informacijos el. paštu mokymai@empatija.lt arba telefonu +370 621 94001